سایت زیباترین دختر شهر

ساخت وبلاگ
سقف های کمپوزیت سقفهایی هستند که ترکیبی از فولاد و بتن. برای اینکه یکپارچگی این سقف رعایت شود از برشگیر (نبشی) استفاده می شود که این نبشی با بتن درگیری ایجاد کرده و یکپارچگی درست می کند و چون تیرهای فرعی کمپوزیت به علت گیردار بودن تیرهای اصلی و با توجه به لنگر پوش (لنگر زلزله) بتن روی تیرهای اصلی نمی تواند به مقاومتش کمک کند .میلگردهایی که روی سقف کامپوزیت قرار دارند میلگردهایی حرارتی هستند که در جهت مخالف با تیرهایی فرعی باعث یکپارچه شدن بتن و درگیری با سقف کامپوزیت می شود وبا جوش دادن به تیرهای فرعی مانع ترک خوردن بتن می شود . درقالب بندی این سقفها معمولا از تخته کوبی استفاده می شود و بعد از اتمام بتن ریزی نایلون باعث راحت جدا شدن تخته ها می شود و در برخی موارد از یونولیت استفاده می شود که به علت محکم نبودن باید شمع کوبی کنند و مشکلات اجرایی بیشتری دارد و دلیل دیگر اینکه یونولیت زیر سقف می ماند و ما نمی توانیم از فضای زیر سقف کامپوزیت که تیر های فرعی آنها معمولا زنبوری هستند برای عبور لوله تاسیساتی استفاده کنیم در ضمن عایق خوبی برای حرارت بالا نیست.در قالب بندی تخته کوبی مهمترین مزیت آنها این است که در زیر سقف کامپوزیت خلائی وجود دارد و از این خلا برای لوله های تاسیساتی استفاده می شود.یکی از مزیت های سقف کامپوزیت قدرتمندی آن نسبت به سقفهای تیرچه بلوک است چون یکی از راههای یکپارچه کردن رفتار ستون ها در هنگام زلزله از طریق سقف می باشد و سقف کامپوزیت به دلیل برش گیر های نصب شده روی تیرهای فرعی یکپارچگی بین فولاد و بتن ایجاد شده و در اطراف ستونها هم همین طور در نتیجه ستون ها در هنگام زلزله رفتار یکپارچه دارند ولی در سقف تیرچه بلوک این گونه نیست.کلا در باره سیستم های خمشی باید گفت در این سیستم تمام تیرهای اصلی گیردار عمل می کنند و معمولا از پروفیل های سالم استفاده می کنند (لانه زنبوری نباشد)چون اصلا دارای لنگر می باشند و در نتیجه باید آنجا ورق بزنیم و ثانیا لنگرماکزیمم برش در یک سوم تکیه گاهها وجود دارد. ما باید در صورت استفاده از زنبوری آنجا را پر کنیم و ما هم وسط را پر کرده و هم گوشه را پر می کنیم و این تنها وقتی است که ما پروفیل نداریم مگرنه بهتر است از پروفیل استفاده شود.
یکی از متداول ترین و رایج ترین سقف های موجود در کشور سقف تیرچه بلوک میباشد.در این سیستم از تیرچه ها به عنوان تیر فرعی استفاده میکنند و بلوک ها تنها نقش پر کننده بین تیرچه ها را دارند و نقش سازه ای ایفا نمیکنند. کاربرد تیرچه و بلوک در ساختمان :تیرچه و بلوک برای پوشش سقف ساختمان های اسکلت آجری و اسکلت فلزی واسکلت بتن آرمه استفاده می شود.سقف تیرچه و بلوک جزء دال های یک طرفه به حساب می آید که در این نوع سقف برای کاهش بار مرده از بلوک های توخالی بسیار سبک ( مجوف) بتنی یا سفالی یا فوم برای پر کردن سقف استفاده می شود. فاصله ی بین تیرچه ها در این سقف 50 سانتی متر میباشد.تیرچه ها در دو نوع بتنی و فولادی میباشد همچنین از بلوک های سفالی و یا فوم های پلی استایرن در بین تیرچه ها استفاده میکنند.
امروزه استفاده از فوم به جای سفال ترجیح داده میشود زیرا این فومها هم باعث کاهش وزن سقف می شوند و به سبک سازی ساختمان کمک میکنند و علاوه براین مدت زمان اجرای سقف را کاهش میدهند.همچنین مقدار مصالح پرتی نسبت به سفال به مقدار زیادی کاهش می یابد.
در صورتی که تیرچه به یک تیرآهن منتهی میگردد میبایست با استفاده از میلگرد ممان(لنگر) منفی، تیرچه به تیرآهن مهار شود تا در زمان زلزله دچار گسیختگی نگردد. (اوتکا)
میلگردهای ممان منفی موجب میشود تا سقف به صورت یکپارچه عمل کرده و ایمنی آن بسیار بالا رود.باید توجه داشت که هر تیرچه باید توسط این میلگردها به تیرآهن باربر خود متصل گردد.
سقف دال بتنیدال بتنی (به فرانسوی (Dalle)) یک عضو سازه‌ای در ساختمان‌های امروزی است. دال‌های افقی بتنی مسلح، معمولا دارای ضخامتی بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی‌متر بوده و عمدتا در سقف طبقات به کار برده می‌شوند. از دال‌های نازک‌تر نیز به عنوان سنگ‌فرش استفاده می‌گردد.
در بسیاری از ساختمان‌های مسکونی و صنعتی، هنگام ساختن طبقهٔ هم‌کف، از پی و یا خاک زیر ساختمان، به عنوان تکیه‌گاه برای دال‌های بتنی ضخیم استفاده می‌شود. در ساختمان‌های بلندمرتبه و آسمان‌خراش‌ها نیز با قرار دادن دال‌های بتنی پیش‌ساخته کم‌ضخامت در بین قاب‌های فولادی، سقف هر یک از طبقات را درست می‌کنند.
در نقشه‌های فنی، برای نشان دادن دال‌های بتنی مسلح، به اختصار از «r.c.slab» یا «.r.c» استفاده می‌شود.
سیستم سقف شیشه ای متحرک برقی
سقف های متحرک یکی از تکنولوژی های جدید در این صنعت می باشد که بوسیله ریموت کنترل باز و بسته می شود .سقف متحرک شیشه ای اتوماتیک از ورود باران جلوگیری می کند. این محصول طوری طراحی شده وزن حاصل از باد و باران،برف و زلزله تحمل می کند. از مزایای استفاده از سقف شیشه ای اروند سیستم می توان به زیبایی و فرم پذیری ، عمر طولانی،استفاده راحت و تنوع رنگ و طرح اشاره کرد. این نوع پوشش برای مکانهای مختلفی از جمله مراکز توریستی،تجاری،آموزشی و فرهنگی و پارکها استفاده می شود. این نوع سیستم ها توسط ریموت کنترل باز و بسته می شوند. تکنولوژی به کار گرفته شده در این محصول به نحوی است که سنسور هوشمند باران، آفتاب و یا برف را دارا می باشد. سنسور هوشمند باران یا برف طوری طراحی شده که در هنگام بارش ، سقف به طور اتوماتیک بسته شده و نیازی به دخالت کاربر نیست.
عملکرد حرارتی :در این جا دو موضوع مهم و اساسی دربارهٔ حرارت و گرما وجود دارد. نخستین مورد مربوط به عایق‌کاری کف است. در ساختمان‌های قدیمی، دال بتنی مستقیما بر روی زمین قرار می‌گرفت که موجب از دست رفتن حرارت اتاق می‌شد. اما در ساختمان‌های امروزی، دال‌های بتنی معمولا بر روی لایه‌ای از عایق، (یونولیت) قرار می‌گیرند. گاهی در داخل دال از لوله‌های گرمایش از کف نیز استفاده می‌شود. با این حال هنوز دال‌های عایق نشده، برای ساختن ساختمان‌های دورافتاده‌ای که نیازی به گرمایش یا سرمایش ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این گونه موارد دال بتنی را به طور مستقیم بر روی لایه سنگی قرار می‌دهند که این لایه، دمای دال را در طول سال حفظ کرده، گرمایش و سرمایش ساختمان را تامین می‌کند.
مورد دوم، جرم حرارتی بالا است که در دیوارها، کف‌ها و جاهایی که بتن در داخل پوشش حرارتی قرار می‌گیرد، کاربرد دارد. اشکالی که وجود دارد در مواقعی است که اتاق به صورت متناوب گرم می‌شود؛ چنان که در نتیجهٔ تاخیر در گرمایش ساختمان، گرم شدن بتن نیز زمان می‌برد. با این حال در مناطقی با نوسانات دمایی بالا در طول روز، این یک مزیت به حساب می‌آید. در این حالت، دال به عنوان یک تعدیل‌کننده حرارت عمل کرده و دمای ساختمان را در روز کاهش و در شب افزایش می‌دهد.

طراحی
برای افزایش نسبت مقاومت به وزن دال‌ها، تعدادی روش طراحی وجود دارد. در همهٔ این طرح‌ها، سطح بالایی دال به صورت مسطح و صاف بوده و سطح پایینی نیز به حالت‌های زیر ساخته می‌شوند:
موج‌دار که برای ساختن آن معمولا بتن را در یک سینی فولادی موج‌دار می‌ریزند. در این نوع از دال، مقاومت و خمش در مقابل وزن خود دال مقدار مناسبی دارد. دال موج‌دار را در جهت کوتاه و از سمتی به سمت دیگر استفاده می‌کنند.
دال دندانه‌ای (یک‌طرفه) که مقاومت قابل توجهی در یک جهت دارد.
دال کلوچه‌ای (دوطرفه) که در هر دو جهت، دارای مقاومت بالایی است.
طراحی آرماتورها
در دال‌های یک‌طرفه، لنگر مقاوم تقویتی، تنها درجهت کوتاه لازم است. زیرا لنگر در محور کوتاه آنچنان دارای مقدار کمی است که می‌توان از آن صرف نظر نمود. در صورتی که نسبت طول جهت بلند دال به جهت کوتاه‌تر، بیشتر از ۲ باشد، می‌توان دال را به صورت یک طرفه در نظر گرفت.
اما در دال‌های دو طرفه، در هر دو جهت، به لنگر مقاوم تقویتی نیاز است. اگر نسبت طول جهت بلند به کوتاه، کوچک‌تر از ۲ باشد، آن‌گاه باید لنگر هر دو جهت را در طراحی بررسی کرد.

عملیات ساخت
یک دال بتنی ممکن است به صورت پیش‌ساخته و یا اجراشده در محل پروژه باشد. دال‌های پیش‌ساخته در کارخانه تولید شده و به محل انتقال می‌یابند تا در بین تیرهای فولادی یا بتنی نصب شوند. این نوع از دال‌ها ممکن است به صورت پیش‌تنیده (در کارخانه)، پس‌تنیده (در محل کارگاه)، یا تنیده‌نشده باشد. لازم است که تکیه‌گاه دال در سازه، از نظر ابعاد به صورت دقیق ساخته شود، تا دال پیش‌ساخته به شکل مناسب در محل خود قرار گیرد.
در محل پروژه، دال بتنی با استفاده از قالب‌هایی که خمیر بتن را به داخل آن می‌ریزند، اجرا می‌شود. در حالتی که دال به صورت مسلح اجرا می‌شود، آرماتورهای تقویتی را قبل از بتن‌ریزی در داخل قالب قرار می‌دهند. برای نگه‌داشتن میل‌گردها در داخل قالب، از وسایل پلاستیک استفاده می‌شود تا بتن، به صورت کامل آرماتورهای تقویتی را پوشش دهد. ممکن است در هنگام اجرای دال کف، از دیوارهای کناری خود ساختمان، به عنوان قالب برای بتن‌ریزی استفاده شود؛ ولی در دال سقف، از قالب‌هایی مانند سینی که توسط داربست‌های موقتی نگه‌داشته شده‌اند استفاده می‌شود که بعد از سفت‌شدن بتن، این داربست‌ها را برمی دارند. قالب‌ها، عمدتا از صفحات و قطعات چوبی، پلاستیکی و یا فولادی ساخته می‌شوند. امروزه، در پروژهای ساختمانی تجاری، معمولا برای بالا بردن کیفیت کار، از قالب‌ها پلاستیکی و فولادی استفاده می‌شود. در حالی که در ساخت‌وسازهایی با بودجهٔ کم استفاده از قطعات چوبی، بسیار رایج است.
گاهی هم احتیاجی به استفاده از قالب نیست. برای مثال در دال‌های کف که توسط آجر یا دیوارهای پی احاطه شده‌اند، دیوارها به عنوان کناره‌های سینی قالب عمل می‌کنند.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 20:43

با کمی برنامه ریزی و و خلاقیت، شما می توانید یک آشپزخانه کوچک را از یک فضای چالش برانگیز به فضایی برای لذت بردن تبدیل کنید.

منبع : دکوراسیون منزل دکوبوم

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 9:16

نکته های زیر به شما کمک می کند سنگ مرمر را راحت تر تمیز کنید

تمیزی مرمر!

احتمالا برای تان جالب باشد که بدانید ساده ترین راه تمیز کردن سنگ های مرمر، استفاده از یک پارچه نمدار است. در ادامه این مطلب به نحوه تمیز کاری سنگ مرمر و هم چنین نکاتی درباره سنگ مرمر می پردازیم.

نظافت سنگ مرمر

برای نظافت سنگ مرمر، ابتدا گرد و غبار روی آن را با پارچه بگیرید. سپس از آب ولرم و پودر صابون برای تمیز کردن آن استفاده کنید.
به هیچ وجه برای شست و شوی سنگ مرمر از اسید استفاده نکنید.
ساده ترین راه تمیز کردن سنگ های مرمر، استفاده از یک پارچه نمدار است. می توان این کار را با استفاده از مقداری آب گرم یا نیم لیتر آب و کمی پودر لباسشویی انجام داد و سپس سنگ ها را با پارچه نرمی خشک کرد. حتما قبل از کفسابی سنگ مرمر خود را تمیز کنید.

لکه گیری سنگ مرمر

لکه های سنگ مرمر را با پارچه آغشته به آب اکسیژنه پاک کنید و از روغن های مخصوص سنگ مرمر برای برق و جلا دادن به آن استفاده کنید.
هرگز ظروف گرم یا اتوی داغ روی آن نگذارید.

ترک برداشتن سنگ مرمر

اگر وسایل تزیینی مرمری یا سنگ مرمر به کار رفته در خانه شما ترک برداشته است، روی آن پودر اکسید قلع بمالید و به این وسیله پولیش دهید تا خط ترک آن کمتر دیده شود. یادتان باشد اگر این کارها را نکردید ممکن است سنگ مرمر شما نیاز به کفسابی داشته باشد.

اگر سنگ مرمرتان خیلی کثیف است

اگر وسیله تزیینی یا سنگ مرمری شما خیلی کثیف شده است، چند قطره سرکه را با پودر سنگ خیلی نرم مخلوط کنید و آن را روی مرمر بکشید و پس از ۱۲ ساعت خوب برس کشیده و با آب گرم بشویید.

برق انداختن پله هایی از جنس سنگ مرمر

برای براق کردن پله های سنگی که رنگ آن ها سیاه است، ابتدا آن ها را بشویید و بعد از خشک شدن، پارچه ای را به مقداری گازوئیل آغشته کنید و روی پله ها بکشید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 9:16

اصول کلی طراحی نمای ساختمان

نمای ساختمان یکی از اجزای بسیار مهم ساختمان است، نمای ساختمان باید به شکلی طراحی شود که علی رغم حفاظت محیط داخل از بیرون، ارتباط فضای بیرون را با محیط داخل ساختمان به خوبی برقرار کند. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبرو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می شود که زشتی آن بر فضاهای عمومی تأثیر گذار است. ساختمان یک موجود منزوی و خود بسنده نیست که بتواند تمام توجه طراح و مالک را به خود جلب کند ، بلکه می بایست با حفظ شخصیت و اعتبار خود، عنصری از یک جامعه وحدت یافته باشد و این امر فقط با طراحی خوب نمای خارجی ساختمان امکان پذیر است
تلفیق متریال های مختلف در طراحی نما

بعد از اطمینان حاصل شدن از نیاز به پوشش شیشه ای در بالکن مراحل و روال شرکت اجرا بدین صورت انجام می گیرد که یک پیشنهاد اندازه گیری از طرف کارشناس فنی به شما ابلاغ می شود و کارشناس فنی از پروژه مورد نظر بازدید به عمل می آورد. نماینده / نمایندگی فروش مسئول دستور پانل های شیشه ای ، نصب و راه اندازی و آموزش عملی کاربر است. پس از نصب، شما می توانید بالکن را با مبلمان و دیگر عناصر دکور که تمایل دارید تزیین ، و از فضای بالکن در چهار فصل سال به بهترین شکل ممکن، لذت ببرید.همه ما به خوبی از اهمیت دیتیل های اجرایی با خبر هستیم و می دانیم که هر چه این جزئیات در کارها بیشتر باشد کار حرفه ای تر و پخته تر به نظر می آید اما قبل از این که به چگونگی اجرای نماها و دیتیل های اجرایی آن توجه کنیم باید انتخاب مصالح درستی داشته باشیم، شرط رسیدن به یک نمای خوب این است که بدانیم چه مصالحی در کنار یکدیگر زیباتر به چشم می آیند و هماهنگی بیشتری را در نما ایجاد می کنند. در طراحی نما هم تنوع رنگ شیشه بالکن بسیار مهم است هم تنوع بافت و دست یافتن به همه این نکته ها به وسیله مواد و مصالح استفاده شده در نما به دست می آید.طراحی اصولی نمای ساختمان: نماها باید به گونه ای طراحی شوند که علی رغم متفاوت بودن با ساختمان های مجاور هماهنگی غیر ملموسی هم با آن ها داشته باشد. خط و خطوطی از نماهای کلی آن منطقه در طراحی آن به چشم بیاید اما متفاوت تر و شاخص تر از ساختمان های اطراف خود باشد. انجام این کار اصلا سخت نیست فقط کافی است تا قبل از طراحی نما بافت و فرهنگ آن منطقه مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد و سپس نتیجه بررسی ها با کمی ذوق و هنر معمارانه ترکیب شود تا به نتیجه مطلوبی برسد.سادگی و خوانایی نمای ساختمان :در طراحی نمای ساختمان های بلند باید به این نکته توجه کرد که ایجاد تنوع بیش از حد با استفاده از مواد و مصالح می تواند از سادگی و خوانایی نمای ساختمان که مهم ترین اصل در طراحی نما است بکاهد. تک رنگ بودن نمای این ساختمان ها تاثیر گذاری بیشتری دارد. برای این ساختمان ها بهتر است از یک موتیف در همه قسمت های نما استفاده شود، و فقط با استفاده از یک یا دو المان شاخص در نما از یکنواختی بصری آن بکاهید.تعریف کاربری های داخلی ساختمان با استفاده از طراحی نما :اگر در ساختمان مورد نظرتان کاربری های مختلفی دارید با استفاده از طراحی نمای ساختمان می توانید آن ها را به وسیله مواد و مصالح مختلف شاخص تر کنید. البته به شرط ان که این کار نمای شما را بیهوده شلوغ نکند و کارآیی آن را تحت شعاع قرار ندهد. نورپردازی نمای ساختمان :نورپردازی شیشه بالکن اروند سیستم در نمای ساختمان هم به اندازه طراحی خود نمای ساختمان مهم است. چرا که این نورپردازی ها باعث خواهند شد که ساختمان شما در شب نیز همانند روز زنده، پویا و تاثیر گذار باشد. اما باید به این نکته توجه کنید که نورپردازی ها باید به گونه ای صورت بگیرند که خیلی خیره کننده نباشند و بر طراحی نمای ساختمان تاکید داشته باشند. یعنی اول خود نما به چشم بیاید و در مرحله بعدی نورپردازی آن. پویایی در طراحی نمای ساختمان

از لحاظ بصری نمایی دارای ارزش است که بسیار سیال و پویا باشد. این سیالیت و پویای را بهرش های مختلف می توان در نمای ساختمان به وجود آورد. عوض کردن ابعاد بازشوهای نما مانند پنجره ها، تلفیق مصالح مختلف، ترکیب المان های افقی و عمودی در نما برای تاکید بیشتر همه از جمله کارهایی است که می توان برای ایجاد سیالیت و پویایی در نمای ساختمان استفاده کرد.
اگر بالکن کوچک، حیاط پشتی وسیع یا پاسیو در خانه دارید با این ۱۵ ایده می توانید آن را به زیباترین و فریباترین شکل ممکن تزئین کنید. ۱. ایجاد فضای ترافیکی مهم نیست اندازه حیاط یا بالکن شما چقدر است، اگر دکوراسیون آن را به صورت الگوهای ترافیکی تزئین کنید نمای زیبا و متفاوتی پیدا خواهد کرد. این کار را می توانید به روش های مختلف انجام دهید. به طور مثال، می توانید مسیر پیاده روی در آن ایجاد کنید. یا درخت و شمشاد در گوشه و کنار بکارید. ۲. اضافه کردن شومینه اگر داخل خانه شومینه دارید، حتما می دانید چه لذتی دارد در روزهای سرد زمستان با دوستان دور آتش جمع شوید یابه تنهایی در کنار آن کتاب مطالعه کنید. می توانید همین فضای گرم و دلچسب را به بیرون خانه نیز منتقل کنید. گرمای آتش باعث جمع شدن انسان ها دور یکدیگر می شود. اگر فضا و بودجه کافی دارید، سعی کنید یک شومینه بزرگ و زیبا در گوشه ای از بالکن یا حیاط بسازید و با مبلمان زیبا اطراف آن را تزئین کنید. ۳. صندلی های متنوع نیمکت، صندلی و حتی چهارپایه های کوتاه همه برای فضای حیاط و بالکن مناسب هستند. اگر بتوانید از همه نوع صندلی در حیاط پشتی خانه یا ویلای خود استفاده کنید، در واقع شمایل زیبایی به آن بخشیده اید. از این لحاظ که مثلا صندلی های کوتاه برای کودکان مناسب است، یا صندلی های پشتی دار، نرم و راحت هستند. روی نیمکت می توان دسته جمعی کنار هم نشست و گفت وگو کرد. ۴. ایجاد نقطه کانونی در داخل خانه می توانید با انواع قاب عکس و مبلمان های شیک، دکوراسیونی خیره کننده داشت. همین کار را هم با کمی تفاوت می توان در فضای خارج از خانه انجام داد. به طور مثال، با دو مبل، یک میز و گلدان می توانید به حیاط یا بالکن خود شخصیت جدیدی بدهید. ۵. محلی برای اکتشاف مسیر ورودی در فضای بیرون از خانه بسیار مهم است. مثلا با کمی پیچ دادن به مسیر می توانید تا اندازه ای آن را رمزآلود کنید. یا، با استفاده از آجرهای قرمز می توانید یک مسیر حرکت به سمت صندلی های حیاط پشتی خانه ایجاد کنید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 9:16

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 19:05

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 19:05

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 19:05

می توان جراحی زیبایی سینه را به چند مدل دسته بندی کرد:
بالا کشیدن سینه ها که ماستوپکسی نیز گفته می شود.
بزرگ کردن سینه ها که پروتز سینه نام دارد.
کوچک کردن سینه که به آن ماموپلاستی نیز گفته می شود.
بازسازی کردن سینه که اصولا بعد از جراحی سرطان صورت می پذیرد.
عمل جراحی سینه در ایران روز به روز در حال افزایش است و و می توان با اطلاع رسانی خوب در انتخاب روش مناسب به بیماران کمک شایانی کرد.
از پروتز سینه می توان برای فرم دهی و بالا بردن سینه استفاده کرد که تعدادی از مراجعان از طریق دوستان و آشنایان و تعداد کمی از طریق رسانه و اینترنت اطلاعات کسب می کنند و بعد از مراجعه به پزشک ذهنیت درستی از گذاشتن پروتز و شکل گیری آن ندارند.

منبع : جراحی زیبایی سینه

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 7:09

صاحبان کسب و کارهای کوچک، با تحقیق برای یافتن پاسخ سوالات خاص، می*فهمند که آیا نیازی به تغییر در طراحی بسته بندی*شان یا روش*های تحویل کالا یا خدماتشان وجود دارد و آیا باید خدمات اضافی ارائه کنند یا خیر.
ویلیام بیل از شرکت گروه طرح ثروت می*گوید: «کوتاهی و وجود عیب و نقص در انجام تحقیقات بازار قبل از شروع یک کسب و کار جدید یا در خلال عملکرد آن، مانند این است که شما ماشینی را بدون وجود نقشه راه و علائم جاده ای از تگزاس تا نیویورک برانید. شما باید بدانید که در کدام جهت حرکت کنید و با چه سرعتی در مسیر برانید. یک برنامه تحقیقات بازار خوب مشخص می*کند که مشتریان شما چه کسانی هستند و آنها را کجا باید بیابید. همچنین به شما می*گوید که چه زمانی بیشترین احتمال خرید آنها، از روی میل و رغبت وجود دارد.»
هنگامی که یک تحقیق بازار را هدایت می*کنید، از نتایج آن جهت ایجاد کسب*وکار جدید و برنامه بازاریابی یا برای ارزیابی موفقیت برنامه فعلی*تان استفاده خواهید کرد و این دلیل خوبی است مبنی بر اینکه چرا باید در تحقیقات بازار سوالات درست با شیوه درست و از افراد درست پرسیده شوند. تحقیق نامناسب می*تواند یک کسب*وکار را به جهت اشتباهی هدایت کند. در ادامه مقدمات تحقیقات بازار که می*تواند برای شروع به شما کمک کند و اشتباهاتی که باید از آنها اجتناب کرد، بیان خواهند شد.
ابزار تحقیقات بازار، در اخذ تصمیمات استراتژیک، کشف نیازهای برآورده*نشده مشتریان و در بسیاری موارد به کشف ایده*های جدید برای ارائه محصولات و خدمات جدید کمک می*کند. تصمیم*گیری*هایی که در کسب*وکار براساس دانایی و آگاهی مناسب و تحقیقات بازاری خوب انجام شود، مخاطرات را به حداقل می*رساند. برای استفاده از ابزار تحقیقات بازاریابی، گام*های زیر را بردارید: گام اول- هدف و «مساله» را تعریف کنید. شاید مهم*ترین گام در استفاده از ابزار تحقیقات بازار، تعیین اهداف آن است. اهداف تعیین*شده به درک و استخراج پرسش*های مناسب کمک می*کند. به*طور معمول در هر کسب*وکاری یک مساله (یا فرصت!) وجود دارد و شما به عنوان کسی که قصد استفاده از این ابزار را دارید، باید توانایی به*دست آوردن اطلاعات برای پاسخ به مسائل را داشته باشید. برخی مسائل در کسب*وکار این چنین هستند: «برای محصول جدید خود چگونه قیمت*گذاری کنیم؟» یا «اولویت در ارائه خدمات به مشتری چگونه است؟» با درک شفاف مساله مرتبط با کسب*وکار، قادر خواهید بود از ابزار تحقیقات بازار به*طور موثر و متمرکز استفاده کنید. گام دوم- «طرح تحقیقات بازار» را مشخص کنید. اکنون که هدف تحقیقات بازاریابی را می*دانید، زمان آن است که طرح روش تحقیقات بازار خود را مشخص کنید. «طرح تحقیقات بازار» برنامه*ریزی دقیقی برای آغاز این کار است. در این گام شما روش انجام تحقیقات بازار (مانند انجام نظرسنجی، گروه متمرکز و…) را تعیین خواهید کرد. در این مرحله باید به چگونگی انتخاب و شناسایی مخاطبان برای انجام تحقیقات بازار و همچنین برنامه*ریزی برای روش ارتباطی (مانند تلفن، حضوری، ایمیل، اینترنت و…) فکر کنید. یک بار دیگر به ذهن خود بسپارید که گزارش و نتایج نهایی تحقیق باید پاسخگوی هدف تعیین*شده باشد. بر این اساس می*توانید روش تجزیه و تحلیل داده*های جمع*آوری شده(مانند ارائه خلاصه گزارش ساده، تحلیل رگرسیون پیشرفته و…) را تعیین کنید. انتخاب روش در ابزارتحقیقات بازاریابی به طبیعت اطلاعات مورد نظر بستگی دارد. سه طبقه*بندی برای تحقیقات بازار پیشنهاد می*شود: • تحقیقات اکتشافی: از این روش زمانی استفاده می*شود که موضوع به خوبی درک یا تعریف نشده است و آگاهی شما از موضوع تحقیق اندک است. تحقیقات اکتشافی به شما کمک می*کند دیدگاه وسیع*تری از موضوع به*دست آورید، متمرکزتر شوید و برای رسیدن به تمرکز بیشتر بر موضوعی خاص تاکید داشته باشید. تکنیک*های معمول مورد استفاده در این دسته*بندی شامل گروه*های متمرکز و انجام مصاحبه است. معمولا نتایج حاصل از تحقیقات اکتشافی کیفی است. • تحقیقات توصیفی: اگر هدف از تحقیق بازار شما، رسیدن به اطلاعات دقیق در مورد موضوعی خاص باشد، در این صورت باید از روشی کمی استفاده کنید. معمولا استفاده از نظرسنجی*ها بهترین روش برای تحقیقات توصیفی است. • تحقیقات علت و معلولی: این نوع تحقیقات بازاریابی ، معمولا با انجام یک آزمون میدانی یا تجربه همراه است. در این روش تلاش خواهید کرد تا ارتباطی علّی بین متغیرها ایجاد کنید. برای مثال ممکن است موضوع تحقیق شما تاثیر پخش موسیقی در افزایش فروش رستوران باشد. گام سوم-«ابزار تحقیق» را طراحی و آماده کنید. این مرحله، زمان طراحی ابزار تحقیقات است. اگر مطابق با گام دوم به این نتیجه رسیده*اید که استفاده از روش نظرسنجی بهترین گزینه است، باید نوشتن سوالات و طراحی پرسش*نامه را آغاز کنید. اگر قرار است از گروه متمرکز برای انجام تحقیق استفاده کنید، باید محتوا و پرسش*های مورد نظر خود را طراحی و آماده کنید. این گام نیز بخشی از فرآیند تحقیقات بازاریابی است. نکته مهم در این گام، این است که قبل از به کارگیری ابزار تحقیق، بهتر است روش انتخابی روی تعدادی افراد، به*صورت آزمایشی انجام و پس از رفع نقایص احتمالی به*طور گسترده پیاده*سازی شود. گام چهارم-داده*های مورد نیاز را جمع*آوری کنید. این گام بر مواد اولیه تحقیقات بازار تاکید دارد. حین گردآوری اطلاعات با روش*های متنوعی که ذکر شد، سعی کنید تمامی داده*های به*دست آمده شامل پاسخ*ها و مشاهدات را به*طور مناسب گردآوری و ثبت کنید. حتی بخش کوچکی از اطلاعات نیز ارزشمند است و به*زودی خواهید توانست از کنار هم قرار دادن آنها نتیجه*گیری استادانه*ای داشته باشید. گام پنجم- داده*های به*دست آمده را تجزیه و تحلیل کنید. در ابتدای این گام با انبوهی از داده*های پردازش*نشده مواجه هستید. معمولا برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم*افزارهایی چون excel، minitab و SPSS و… استفاده می*شود. با به*کارگیری این نرم*افزارها جداول، نمودارها و نتایج بخش*بندی*شده مورد نیاز خود (مانند سن، جنسیت و…) را بسازید و نگاهی به روندهای اصلی داده*های خود داشته باشید. گام ششم- اطلاعات به*دست آمده را تصویر و با نتایج به*دست آمده ارتباط برقرار کنید. تجزیه و تحلیل داده*ها و ساخت جداول و نمودارهای حاصل از آن کار زمانبری است. در این مرحله نیاز است که ترجمه و تفسیر معناداری از این نتایج ارائه کنید. بهترین روش این است که نتایج حاصله را به هدف و مساله تعیین شده در گام اول مرتبط کنید و سپس پیشنهادهای خود را براساس نتایج به*دست آمده بیان کنید. در این گام علاوه*بر ارائه نتایج به*دست آمده، موظف به ارائه دیدگاه*ها، پاسخ*ها و پیشنهادها هستید. فراموش نکنید ابزار تحقیقات بازاریابی یک ورودی (البته معمولا یک ورودی مهم) برای تصمیم*گیری در کسب*وکار است.
جمع*آوری اطلاعات
هیچ کسب*وکاری نمی*تواند بدون شناخت مشتریانش، کالاهایش و خدماتش و به طور کلی بازار، موفق شود. رقابت بی*رحم است و عملکرد بدون تحقیق و بررسی شما ممکن است برای رقبایتان نسبت به شما مزیت رقابتی ایجاد کند.
به طور کلی، دو دسته اطلاعات وجود دارد: کمی و کیفی. روش*های کمی از روش*های تحلیل ریاضی استفاده می*کنند و به نمونه*های آماری در مقیاس بزرگ نیاز دارند. نتایج این اطلاعات می*تواند تفاوت*های معناداری را به طور آماری مشخص کند. اگر یک وب سایت دارید، بخش تجزیه و تحلیل وب سایت شما جایی برای یافتن نتایج کمی می*باشد. این اطلاعات می*تواند در تعیین بسیاری از مسائل، مثل اینکه علاقه*مندان به محصول یا خدمات شما از کجا می*آیند، بازدیدکنندگان چه مدت زمانی در سایت شما توقف می*کنند و از کدام صفحه خارج می*شوند، به شما کمک کند. روش*های کیفی به شما کمک می*کند تا روش*های کمی خود را توسعه دهید و آنها را به دقت تنظیم کنید. این روش*ها به صاحبان کسب و کارها کمک می*کنند تا مسائل و مشکلات را تعریف و تعیین کنند و اغلب از روش*های مصاحبه ای برای آگاه شدن از نظرات، ارزش*ها و عقاید مشتریان بهره می*گیرند. در تحقیق کیفی معمولا اندازه گروه نمونه، کوچک است. بسیاری از صاحبان کسب*وکارهای جدید، از نظر مالی و زمانی در مضیقه هستند و میانبرهایی را انتخاب می*کنند که ممکن است در آینده منجر به نتیجه عکس شوند. در ادامه به سه مورد از این دام*ها که باید از آنها اجتناب کرد، اشاره می*شود.
خطاهای رایج در بازاریابی
1) استفاده صرف از تحقیقات ثانویه. استناد به کارهای دیگران به شما تصور صحیح و کاملی نمی*دهد. البته این یک نقطه پراهمیت برای شروع است، اما اطلاعاتی که شما از تحقیقات ثانویه به دست می*آورید، ممکن است قدیمی باشد و ممکن است فرصت استفاده از فاکتورهای دیگری را که مرتبط با کسب و کارتان باشد، از دست بدهید.
2) استفاده صرف از منابع اینترنتی. وقتی که از موتورهای جست*وجوگر رایج برای جمع*آوری اطلاعات استفاده می*کنید، فقط اطلاعاتی را به دست می*آورید که در دسترس همگان قرار دارند و ممکن است که کاملا صحیح نباشند. برای انجام تحقیقات عمیق*تر در محدوده بودجه ای شما، از منابع موجود در کتابخانه*های محلی، دانشگاه*ها یا مراکز مشاوره کسب و کارهای کوچک بهره ببرید.
3) جمع*آوری اطلاعات فقط از افرادی که می*شناسید. گاهی صاحبان کسب*وکارهای کوچک در زمان تحقیق، فقط با اعضای خانواده و همکاران نزدیک*شان مصاحبه می*کنند. اما اغلب، دوستان و خانواده گزینه*های مناسبی برای جمع*آوری اطلاعات و ارزیابی نیستند. برای به دست آوردن مفیدترین و دقیق*ترین اطلاعات، باید با مشتریان واقعی در مورد نیازها، خواسته*ها و انتظارات*شان صحبت کنید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 7:09

شیشه سکوریت در جائیکه استحکام، مقاومت در مقابل حرارت و ایمنی مورد نظر باشد قابل استفاده می‌باشد. عموماً شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی برای مقابله از خورد شدن شیشه به قطعات بزرگ از شیشه سکوریت در سمت‌ها و عقب خودرو استفاده می‌گردد.
شيشه سکوريت با اعمال فرآيند حرارتی بر شيشه معمولی توليد می گردد.ابتدا بايد شيشه به ابعاد وفرم دلخواه آماده وبريده شود. زيرا استرس هائی که در طی فرآيند سکوريت بر شيشه وارد می شود انجام هرگونه کاری از قبيل برش دادن ، سوراخ کردن و سند بلاست کردن را غير ممکن ساخته و موجب شکست شيشه می گردد.
بعد ازبرش شيشه در اشکال واندازه های مورد نياز به ۴ لبه شيشه سنگ دياموند زده می شود .سپس شيشه را در کوره مخصوص تا دمای ۶٢۵ گرم می کنند. بعد شيشه از قسمت کوره دستگاه خارج شده و وارد قسمت خنک کننده می گردد. در اين قسمت شيشه تحت فرآيند کنترل شده ای به سرعت سرد می گردد.تاریخچه شیشه گری ، یکی از قدیمیترین حرفه‌هایی است که بشر بدان اشتغال داشته است. مصری‌ها سازنده اولین اشیای شیشه‌ای بوده‌اند که ظروف بدست آمده از حفاریهای مصر قدمت 5000 ساله دارد. رومیان نیز در فن شیشه گری مهارت داشته‌اند و در این صنعت از سایرین پیشرفته‌تر بودند. رونق شیشه سازی در نخستین ادوار تاریخ اسلامی صورت گرفته است، زیرا هنری بود که در مساجد و زیارتگاه‌ها و تزئینات مذهبی جلوه خاصی داشته و مورد استفاده قرار می‌گرفت. در ایران نیز ساختن شیشه قدمت چند هزار ساله دارد. و نخستین واحد ماشینی تولید شیشه ساختمانی در ایران در سال 1340 شروع بکار کرد. ترکیبات سازنده اجزای اصلی تشکیل دهنده شیشه با نگاه به جدول عناصر ، کمتر عنصری را می‌توان یافت که از آن شیشه بدست نیاید، ولی سه ماده کربنات دو سود ، سنگ آهک و سیلیس ، مواد اصلی تشکیل دهنده شیشه می‌باشند. مواد شیشه ساز مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران عبارتند از سیلیس (SiO2) ، دی‌اکسید بور (B2O3) ، پنتا اکسید فسفر (P2O5) که از هر کدام بتنهایی می‌توان شیشه تهیه نمود. گدازآورها کربنات سدیم (Na2CO3) ، کربنات پتاسیم (K2CO3) و خرده شیشه ، سیلیکات سدیم و پتاسیم (Na2SiO3 , K2SiO3) که حاصل ترکیب سیلیس با گدازآورها می‌باشند، در آب حل می‌شوند و از شفافیت شیشه به تدریج کم می‌کنند. به همین علت است که اغلب شیشه‌های مصرف شده در گلخانه پس از چند سال کدر می‌شوند و نور از آنها بخوبی عبور نمی‌نماید.
(برای توليد شيشه های نيمه سکوريت فرآيند سرد کردن به کندی صورت می پذيرد.) سرد کردن سريع شيشه باعث می شود که در سطح شيشه تنش فشاری و در قسمت مرکزی و وسط آن تنش کششی ايجاد شود. اساس کار به اين ترتيب است که بخش های خارجی شيشه که سريعتراز بخش های داخلی سرد می گردند ميل به انقباض پيدا می کنند اما بخش های درونی که هنوز گرم و نسبتا سيال هستند از انقباض آنها جلوگيری نميکنند.
در نتيجه تنشی در شيشه به وجود نمی آيد .اما در دماهای پائينتر که بخش های مرکزی آغاز به سرد شدن می کنند ، بخش های سطحی که ديگرصلب شده اند از انقباض لايه های مرکزی جلوگيری می کنند. در نتيجه در بخش های مرکزی تنش کششی و در سطح تنش فشاری ايجاد میشود .
معمولاً شيشه هاي سکوريت شده در اين روش ، داراي تنش فشاري سطحي 50 دارند. ايجاد تنش هاي Mpa ١٠٠ وتنش آششي داخلي حدود Mpa حدود فشاري بيشتر در سطح، به علت اينكه تن شهاي آششي داخلي را نيز افزايش ميدهد خطر شكست شيشه را (از طريق رشد تر كهاي دروني يا لبه اي) به دنبال خواهد داشت. به علت بالا بودن ميزان انرژي الاستيك ذخيره شده، شيشه هايي آه از اين طريق سکوريت شده اند، در صورت بروز شكست به تعداد زيادي ذرات ريز آه فاقد لبه هاي برنده مي باشند تبديل خواهند شد آه براي مصرف آننده خطرات آمتري دربردارد.
زيادتر بودن تعداد ذرات حاصل از شكست و آوچكتر بودن ابعاد آن حاآي از درجه سکوريت بالاتر مي باشد. در نتيجه تعداد و ابعاد ذرات حاصله از شكست معيار ارزيابي آيفيت اين شيشه ها در استانداردهاي مربوطه قرار مي گيرد. مطابق با اين استانداردها ، وزن ١٠ قطعه از بزرگترين قطعات شکسته شده يک شيشه سکوريت بايد کمتر از وزن ۶۴ سانتی متر مربع از همان شيشه باشد. شيشه سکوريت در برابر بارهای مکانيکی ، تنش های حرارتی ، باد ، وزن برف وضربه ۴ تا ۵ برابر نسبت به شيشه معمولی با همان ابعاد و ضخامت مقاومتراست.
در جلو از شیشه لمینیت استفاده می‌گردد چرا که در هنگام ضربه نمی‌شکند.تاریخچه شیشه گری ، یکی از قدیمیترین حرفه‌هایی است که بشر بدان اشتغال داشته است. مصری‌ها سازنده اولین اشیای شیشه‌ای بوده‌اند که ظروف بدست آمده از حفاریهای مصر قدمت 5000 ساله دارد. رومیان نیز در فن شیشه گری مهارت داشته‌اند و در این صنعت از سایرین پیشرفته‌تر بودند. رونق شیشه سازی در نخستین ادوار تاریخ اسلامی صورت گرفته است، زیرا هنری بود که در مساجد و زیارتگاه‌ها و تزئینات مذهبی جلوه خاصی داشته و مورد استفاده قرار می‌گرفت. در ایران نیز ساختن شیشه قدمت چند هزار ساله دارد. و نخستین واحد ماشینی تولید شیشه سکوریت اروند سیستم ساختمانی در ایران در سال 1340 شروع بکار کرد. ترکیبات سازنده شیشه اجزای اصلی تشکیل دهنده شیشه با نگاه به جدول عناصر ، کمتر عنصری را می‌توان یافت که از آن شیشه بدست نیاید، ولی سه ماده کربنات دو سود ، سنگ آهک و سیلیس ، مواد اصلی تشکیل دهنده شیشه می‌باشند. مواد شیشه ساز مورد تایید موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران عبارتند از سیلیس (SiO2) ، دی‌اکسید بور (B2O3) ، پنتا اکسید فسفر (P2O5) که از هر کدام بتنهایی می‌توان شیشه تهیه نمود. گدازآورها کربنات سدیم (Na2CO3) ، کربنات پتاسیم (K2CO3) و خرده شیشه ، سیلیکات سدیم و پتاسیم (Na2SiO3 , K2SiO3) که حاصل ترکیب سیلیس با گدازآورها می‌باشند، در آب حل می‌شوند و از شفافیت شیشه به تدریج کم می‌کنند. به همین علت است که اغلب شیشه‌های مصرف شده در گلخانه پس از چند سال کدر می‌شوند و نور از آنها بخوبی عبور نمی‌نماید.
هنگامی که پارامترهایی نظیر مقاومت مکانیکی و ایمنی اهمیت قابل ملاحظه پیدا می‌کند، شیشه مقاوم‌سازی شده (سکوریت) مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولترین مورد استفاده این شیشه بدین خاطر که پس از شکست، بصورت قطعات ریز در می‌آید در صنعت اتومبیل برای شیشه‌های جانبی و عقب مورد استفاده قرار می‌گیرد (برای شیشه جلو در عوض از شیشه لمینیت که هنگام شکست جدا نمی‌شود استفاده می‌گردد)
در لوازم خانگی با استفاده از ماشین آلاتی همچون سی ان سی‌ها و برش‌های تمام اتومات – دستگاهای واترجت - دستگاهای تراش با قابلیت تنظیم هر نوع برداشت - دستگاهای چاپ تمام اتوماتیک – کوره‌هایی از نوع کانوکشن – و غیره می‌تواند انواع شیشه‌های هودطرح دار با هر نوع برش اعم از پنل و بدنه– سینک‌های شیشه‌ای با طرح‌های کار شده بر روی شیشه – اجاق گاز رومیزی و فر توکار و یخچال – شیشه‌های تزیینی را تولید نمود.
در ساختمان سازی شیشه سکوریت برای سازه‌های بدون قاب مانند در ورودی و یا هر مکانی که احتمال صدمه زدن به انسان را داشته باشد قابل استفاده است.
شیشه سکوریت قابلیت برش و یا فرم دهی را ندارد. تمامی فرایندها مانند برش، سوراخ کردن و... باید قبل از سکوریت کردن شیشه انجام گیرد.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 253 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 7:09

چقدر کنترل زندگی خود را در دست دارید:

شش سوال که شما می توانید از خود بپرسید:

چه می خواهم؟

برای به دست آوردن آنچه می خواهم اکنون چه کاری انجام می دهم؟

آیا با آنچه انجام می دهم چیزی که می خواهم را به دست می آورم؟

اگر اینطور نیست، آیا کار دیگری هست که بتوانم انجام دهم؟ چه انتخاب های دیگری دارم؟

کدام راهکار را دوست دارم اول انجام بدهم؟

برای رسیدن به خواسته خود چه موقع می خواهم دست به عمل بزنم؟ و برای آن چه طرحی دارم؟

بر گرفته از کتاب ویلیام گلسر
تالیف :دکتر علی صاحبی
انتشارات دانژه

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 226 تاريخ : شنبه 26 دی 1394 ساعت: 1:15

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 247 تاريخ : جمعه 25 دی 1394 ساعت: 20:00

بیل گیتس چگونه پولدار شد؟

:large_orange_diamond:راز های ثروتمندی:large_orange_diamond:

:radio_button:نکته اول: مسیر اشتباه را تشخیص و آن را تغییر بده

:curly_loop:در سال 1973 بیل گیتس وارد دانشگاه هاروارد شد. با وجود اینکه رشته اولیه او برای تحصیل در این دانشگاه حقوق بود، بعد از گذشت مدت کوتاهی رشته خود را تغییر داد و رشته علوم ریاضی و کامپیوتر را انتخاب کرد.

:radio_button:نکته دوم: اعتماد به نفس داشته باش و جسارت به خرج بده

:curly_loop:دو سال بعد از ورود به هاروارد، بیل گیتس ترک تحصیل می کند تا مایکروسافت را به همراه پاول آلن تاسیس کند. از آنجایی که او هیچ گاه موفق نشد تحصیلات تکمیلی خود را به پایان برساند، دانشگاه هاروارد در سال 2007 دکترای افتخاری را به بیل گیتس اهدا کرد.

:radio_button:نکته سوم: اصول موفقیت را فقط در مدرسه نمی آموزند

:curly_loop:گیتس طی سخنرانی در یکی از دبیرستان های آمریکا خطاب به دانش آموزان گفت که در دبیرستان خیلی چیزها را به دانش آموزان نمی آموزند. او از هفت اصل برای موفقیت نام می برد که اولین و مهم ترین شان این نکته است: «در زندگی همه چیز عادلانه نیست و بهتر است با این حقیقت کنار بیایید.»

:radio_button:نکته چهارم: رک باش اما بی ادب نه

:curly_loop:گیتس زمانی که در مایکروسافت کار می کرد به سبب زبان نیش دار و پر از طعنه اش شهرت داشت و لحن کلام او در جلسه ها و ایمیل هایش معمولا همین گونه بود اما مخاطب مستقیم او افراد نبودند. یکی از اشخاصی که با گیتس کار کرده می گوید: «گیتس شاید عصبانی به نظر می رسید اما هیچ گاه ندیدم که با فردی بد صحبت کند.»

:radio_button:نکته پنجم: از خودت یک چهره تاثیرگذار اجتماعی بساز

:curly_loop:بیل گیتس در طول زندگی خود حدود 100 میلیارد دلار را در امور خیریه (مستقیم و غیرمستقیم) هزینه کرده است. کمک های بنیاد بیل گیتس به بهداشت جهانی، بیشتر از کمک های سازمان بهداشت جهانی (WHO) در این زمینه است.

:radio_button:نکته ششم: تک بعدی نباش

:curly_loop:اکنون دیگر مایکروسافت بزرگترین منبع درآمد گیتس نیست. برای سال های متمادی است که او در حال فروش سهام خود از این شرکت و سرمایه گذاری در کسب و کارهای دیگر است. مایکل لارسن، مدیر کسب و کار گیتس را به عنوان اسلحه سری او در زمینه سرمایه گذاری معرفی می کنند.

پیشنهاد برتر
http://www.eoffer.biz

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 186 تاريخ : جمعه 25 دی 1394 ساعت: 20:00

دانلود رایگان قدرتمندترین و بهترینپلیر اندروید QQPlayer 3.9
آخرین نسخه اپلیکیشن پخش همه فایل های تصویری
ورژن جدید برنامه کیو کیو پلیر برای اندروید

QQ-Player یک پلیر بسیار کارا و قدرتمند می باشد که از بسیاری از فرمت های مالتی مدیا پشتیبانی می کند . این نرم افزار افزون بر پخش فرمت های گوناگون تصویری و صوتی ، قابلیت تبدیل فرمت فایل ها را نیز به شما می دهد که در این میان قابلیت تقسیم و یا ادغام فایل های ویدیویی را نیز دارید.

فرمت های گوناگونی همچون swf, flv, wmv, mkv, vob, avi, mp4, ifo, wm, ts, rm, mov, rp, rt, qt و …با این نرم افزار پشتیبانی می شوند . از سایر ویژگی های این پلیر می توان به سازگاری با انواع زیرنویس ها ، قابلیت گرفتن اسکرین شات از فیلم ها ، عدم نیاز به نصب کدک های اضافی ، استخراج سدا از فیلم و … اشاره کرد.

شناسنامه برنامه
نام : QQPlayer ver 3.9
کاربرد : پخش فایل های تصویری
سیستم عامل : اندروید
حجم : 30 مگابایت

QQ-Player 3.9.exe

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 261 تاريخ : پنجشنبه 24 دی 1394 ساعت: 3:16

دانلود رایگان فیلم ایرانی «میم مثل مادر» بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip
ساخته رسول ملاقلی پور با لینک مستقیم ، کیفیت بالا و عالی + نسخه کم حجم
free & direct download m like mother iranian movie by Rasool MolaGholipoor

توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر ، لینک دنلود حذف می شود

میم مثل مادر - Mim Mesle Madar
سال ساخت: 1385 | سال پخش : ?
نویسنده و کارگردان : رسول ملاقلی پور
تهیه‌ کننده : منوچهر محمدی

لیست بازیگران میم مثل مادر

گلشیفته فراهانی ، حسین یاری ، سحر دولتشاهی ، شراره دولت آبادی ، امیرحسین صدیق ، مارتیا آندریاسیان ، رامین راستاد ، نیلوفر اسفندیاری ، مریم کاتوزی ، علی شادمان ، جمشید هاشم پور و مهیار فاضلی.

خلاصه داستان میم مثل مادر

پزشکان دلیل وضعیت سعید فرزند سپیده را ناشی از استنشاق گازهای شیمیایی در زمان جنگ توسط سپیده می‌دانند. سهیل (پدر سعید) اصرار دارد تا فرزند را به یک آسایشگاه تحویل دهند اما سپیده مخالفت می‌کند و ...

اخبار فیلم میم مثل مادر

این فیلم به عنوان نماینده ایران در اسکار ۲۰۰۷ از سوی بنیاد فارابی انتخاب شد.

لینک های دنلود فیلم میم مثل مادر

با دو کیفیت عالی و کم حجم

Mim_Mesle Madar HQ.mp4 - 700.6 MB

Mim Mesle Madar LQ.mp4 - 494.8 MB

دانلود موزیک فیلم میم مثل مادر از مهیار فاضلی

Mahyar Fazeli - Mim Mesle Madar 128.mp3

Mahyar Fazeli - Mim Mesle Madar 320.mp3

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 248 تاريخ : پنجشنبه 24 دی 1394 ساعت: 3:16

با سلام مهمان گرامی ،
اطلاعات کاربری به ما نشان می دهد که شما در انجــمن های زیبـــایی و سلامت عضو نشده اید برای اینکه از امکانات این تالار گفتگو استفاده کنید ، باید عضو شوید.

پس هر چه زود تر اقدام به عضــویت نمائید و یا وارد شوید.

- - , .

سایت زیباترین دختر شهر...
ما را در سایت سایت زیباترین دختر شهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان zibaforum بازدید : 283 تاريخ : پنجشنبه 24 دی 1394 ساعت: 3:16